  • Data: 2022-03-27 09:48:59
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.03.2022 o 09:09, Kviat pisze:

    > Bo widzisz, tak właśnie działa nauka. Żeby coś twierdzić musisz mieć
    > dowody.

    Czyli nie ma dowodu, że szczepionki są długofalowo bezpieczne a jedynie
    nie ma dowodów że są niebezpieczne.

    > Żeby twierdzić, że powodują (albo, że mogą powodować) jakieś skutki po
    > 10 latach, to musisz mieć na to jakieś sensowne argumenty.

    Nikt tego nie kwestionuje. Dlatego ja twierdzę, że nie ma podstaw, żeby
    twierdzić, że są w jakiś sposób niebezpieczne. Ale na plakatach jest
    napisane, że są bezpieczne i popiera się to niby stanowiskiem nauki.

    > Nie czytasz, a potem piszesz głupoty. Nie bądź jak JF.

    To zacytuj jakiś konkret z piewszego linka gdzie będzie padał jakiś
    konkretny argumenet a nie po prostu stwierdzenie, że są bezpieczne.

    > "W dodatku po raz pierwszy użyto na masową skalę technologii mRNA -
    > znanej od 10 lat, ale dotychczas stosowanej w wąskim klinicznym
    > zakresie. A ponieważ ludzie, jak inne zwierzęta, boją się tego, co
    > nieznane - bo może być niebezpieczne - więc i obawy przed szczepionkami
    > przeciw COVID-19 musiały się pojawić.
    >
    > Nie ma takich skutków

    No nie ma. Co nie znaczy że nie będzie. Pewnie nie będzie. Ale mogą być.

    > Jednak eksperci są pewni, że nie będzie odległych w czasie skutków
    > ubocznych szczepionek. Dlaczego? Przede wszystkim dlatego, że nie mają
    > ich inne stosowane od dziesiątek lat szczepionki.

    Przecież to jest bzdura - "szczepionka nie będzie miała długofalowyc
    skutków, ponieważ inne, wykonane w innej technologii nie miały".

    > Na prowadzonej przez
    > Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego stronie szczepienia.info cytowany
    > jest prof. Paul Offit, dyrektor Centrum Edukacji Szczepionkowej w
    > Szpitalu Pediatrycznym w Filadelfii i członek Komitetu Doradczego ds.
    > Produktów Biologicznych (VRBPAC) w amerykańskiej Agencji Żywności i
    > Leków: - Nie znam precedensu długoterminowych działań niepożądanych
    > występujących po podaniu szczepionek, np. po pięciu lub 10 latach.

    Ale zmieniliśmy technologię? No zmieniliśmy.

    > Dlatego np. w przypadku preparatu Comirnaty Pfizera/BioNTechu obserwacja
    > bezpieczeństwa w badaniu klinicznym zakończyła się po sześciu miesiącach
    > od drugiej dawki. Pfizer będzie jeszcze do maja 2023 roku (albo dłużej w
    > związku z koniecznością podania dawki przypominającej) badać grupę
    > ochotników, którzy wzięli w nim udział. Chodzi w tym jednak przede
    > wszystkim o informacje na temat poziomu ich odporności na COVID-19.
    > (...)

    Pół roku to dość krótko na najlepiej przebadaną szczepionkę w historii;)
    No ale jeśli uznać, że "niebezpieczeństwo" mija po zniknięciu
    przeciwciał to dobrze dobrany okres;)

    > Sceptycy powiedzą - no dobrze, to jasne w przypadku tych już od dawna
    > używanych szczepionek, ale czy ta nowa, mRNA nie wywinie nam jednak
    > jakiegoś numeru?
    >
    > Prof. Ben Croxford tłumaczy, że to akurat najprostszy z preparatów,
    > potrzebuje małej ilości składników, a wszystkie one są znane i spożywane
    > przez nas na co dzień np. ,,w mleku, napojach i owocach". Wyjątkiem jest
    > to mRNA, instrukcja dla naszych komórek, by wyprodukować białko
    > szczytowe koronawirusa SARS-CoV-2. Ale ono właśnie ulega szybkiej
    > dezintegracji, tak samo, jak i białko S.

    To akurat jest wyjątkowo głupie tłumaczenia. Wiekszość preparatów składa
    się z pierwiastków które na ogól spożywamy... Argument tak zz dupy, że
    ośmiesza naukę...

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.