  • Data: 2022-03-27 01:47:30
    Temat: Re: Korelacja
    Od: a...@p...com szukaj wiadomości tego autora

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 26 Mar 2022 20:58:27 +0100
    doszła do mnie wiadomość <623f7062$0$465$65785112@news.neostrada.pl>
    od Shrek <...@w...pl> :

    -vaccine/

    >Paczcie i się uczcie...

    Nie, to nie do Olina czy Kwiata, to do fakepowielaczy, już to dawałem
    dwa miesiące temu w tym wątku pod postem Olina, bo chciałem mu
    oszczędzić grzebania w ekskrementach gadowskiego.
    Jednak fakepowielacze tego raczej nie czytały, a jak czytały, to tym
    gorzej.

    No to może teraz dam link specjalnie dedykowany dla fakepowielaczy,
    dodatkowo to samo przepuszczone przez translator:
    https://www.techarp.com/science/jacob-giris-covid-19
    -vaccine/
    https://www-techarp-com.translate.goog/science/jacob
    -giris-covid-19-vaccine/?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_
    x_tr_hl=pl&_x_tr_pto=wapp

    >;)

    Tak było i tak jest, nie zmyślam, dość stare, ale prawdziwe:
    https://blogdebart.pl/2009/09/25/jak-pije-sie-nafte/
    Po innych wpisach Barta i linkach z komentarzy trafisz na info o
    cieciorce, wybielaczach, magnesach neodymowych, zapperach, piciu wody
    utlenionej(podobno dotlenia organizm) i stosowaniu niebezpiecznych
    oczyszczaczaczy organizmu, możesz też trafić na dość mocno
    realistyczne opisy ucieczki robali przez odbyt i inne otwory,
    niekoniecznie wydalnicze.

    --
    Szwambuł Trantiputl.
    Powołał go Pan,