  • Data: 2022-02-17 19:42:57
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.02.2022 o 19:29, Shrek pisze:

    > albo kwiatkowi, któremu uznanie, że
    > szczepienie ma rzeczywiście 10% skutecznośc zajęło ponad dwa tygodnie

    Znowu kłamiesz.
    Dawałem ci linki do raportów z poważnej naukowej instytucji, w których
    było jasno i czytelnie napisane (choć w nieludzkim języku), że
    skuteczność szczepionek spada z czasem.
    Dawałem ci te linki dużo wcześniej, zanim dotarłeś do tych swoich wykresów.

    > a dalej twierdzi, że przedział 0-10% to "skuteczność".

    Znowu kłamiesz.
    Twierdzę, że zanim spadnie do tego przedziału, to z czegoś musi spaść,
    skoro spada do tego przedziału.
    Czego oczywiście nie chcesz dostrzec nawet na tych swoich wykresach,
    które sam tu osobiście wrzuciłeś.

    Pozdrawiam
    Piotr