  • Data: 2022-02-18 06:42:18
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A nie jest tak, że jak wyjdzie pozytyw to testujesz się dalej ART co
    > parę dni?

    Chyba nie - po izolacja ileś dni, chyba że jesteś kurskim. Ale
    faktycznie kiedyś były dwa testu na minusie pod rząd. Niektóry kilka
    miesięcy siedzili. Oczywiście były "naukowe podstawy" a kto uważa
    inaczej ten szur:P

    > Nadal powinno być widać jakąś różnicę, przynajmniej jakościową.

    No widać - "nowe przypadki" w kosmos, zgony prawie płasko. Jakby uczciwe
    policzyć to śmiertelność byłaby na poziomie promili i to jednocyfrowych.
    W lutym zgonów na kowid a nie choroby współtowarzyszące było... 50 na
    3080. Z tych 3080 36% to zaszczepieni "pełną dawką".

    > Dla mnie nadal jest sens, jesli zwieksza ochronę przed śmiercią i
    > cięższym przebiegiem. A, że wszyscy starają przymuszać... w pasach
    > pewnie jeździsz, nie?

    I tak i nie. Motocyklem i rowerem sporo jeżdzę i nie uważam się z tego
    powodu za szura. No i pasy pomagają, a nalezy sobie jasno powiedzieć -
    przy poprzednich falach szacowano, że cała szopka covidowa powodouje
    mniej więcej drugie tyle znów co na sam covid. Teraz covid złagodniał -
    szpoka nie. IMHO w tej chwili walka z epidemią powoduje więcej zgonów
    niż sama epidemia. Po prostu należy skończyć tą szopkę i tyle. A i ile
    dawek rocznie zakładasz? Bo ja jestem skłonny jedną na jesień brać. Ale
    nie 4 rocznie - a powoli do tego dążymy/

    > Niepewność i powszechnośc (skala). Jakby było przekonanie (dowody), że
    > będzie jak opryszczką to pewnie nikt by nie cudował.

    No ale już właściwie są. Tylko raz że toczy się siłą bezwładności, dwa
    że władza zorientowała się że cały ten cowid to doskonała wymówka na
    wszystko - można zrobić fundusz do walki i z niego finansować wybory,
    można napierdalać pokojowe demonstracje, można robić wałki, przekładać
    wybory, tworzyć tarcze (a w zasadzie wały) na poziomie krajowym, nie
    mówiąc już o tym, że można mieć procent o "walki" lub przewalać w
    ustawach kowidowych po nocach co chcesz. Więc do normalnosci już nie
    wrócimy. Przynajmniej nie bez walki. Szury miały rację.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.