  • Data: 2022-02-17 17:58:13
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.02.2022 o 13:35, J.F pisze:

    > A tlumacz sie. Nie mamy szczepionki i co pan zrobi ?

    No ja jestem bardziej ciekawy po prostu miny lekarza jakbym mu
    tłumaczył, że się chcę w marcu na grypę zaszczepić bo 6 miesięcy od
    poprzedniej wyszło;)

    > Albo to o inna epidemie chodzilo, albo cos pobocznego przy tej -
    > bo w powyzszej sprawie to byla jedna szczepionka wlasciwa, ale Kopacz
    > nie chciala jej kupic, bo jak mowila - niesprawdzona.

    A/N1H1 - świńska. Znaczy w tamtym roku świńska, bo występuje od czasu do
    czasu i nikt afery nie robi. Powiedziała, że warunki firm
    farmaceutycznych są nie do przyjęcia (miedzy innymi nie chcieli wziąć
    odpowidzialności) i nie będzie ulegać szantażowi. Szurka normalnie. Co
    ciekawe potem (ale dopiero jak się okazało że się udało) "naukowcy"
    stanęli po jej stronie. Szury i wariaty;)

    > Z czasem wyszlo na jej - epidemia okazala sie malo szkodliwa a
    > szczepienie niepotrzebne, pieniadze zaoszczedzila.
    > Ale czy pewna byla, ze tak wyjdzie?

    Ciekawe czy wtedy "naukowcy" byli tacy wyrywni.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.