  • Data: 2022-02-17 19:29:44
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.02.2022 o 18:31, J.F pisze:

    > Jak dla mnie - normalne.

    Czyli nie dostajesz skierowania na test.

    > No, skoro masz objawy przeziebienia/grypy, czyli jestes chory,
    > to L4 ci sie nalezy.

    No tak. Ale w NFZ należy się dodatkowo bilet do aresztu.

    > Tylko nie wiem jak to obecnie - dawniej bym poszedl do lekarza,
    > powiedzial ze gorączka, katar i tydzien L4 dostal.
    > A teraz to chyba "absolutnie prosze nie przychodzic" ... i co - L4 z
    > kwarantanną ?

    NIe wiem. Do NFZtu nie łazę, żeby mnie nie aresztowali. W abo teleporada
    i normalnie L4 z sugestią, że jak chcesz, to na pacjent.gov.pl możesz
    się zapisać i lojalnie infotmują że wiąże się to z kwarantanną do czasu
    wyniku negatywnego a izolacją w przypadku pozytywa.

    > Ten lekarz z abo L4 moze wystawic?

    Oczywiście. Zawsze mógł.

    > Poza tym patrz na statystyki zachorowan - u nas jakby szczepionka nie
    > chronila.
    > To jesli szczepieni mieliby sie rzadziej testowac ... to co - jest
    > jeszcze wieksza zachorowalnosc u nich, a szczepionka ma ujemną
    > skutecznosc ?

    W sumie może szury też unikają lekarzy;) Z tą "ujemną skutecznością" to
    IMHO jest z grubsza tak, że przeciwciala i jakąś odporność ma już
    praktycznie każdy - więc niekoniecznie jest tak, że szczeionka sama w
    sobie jest nieskuteczna, tylko "grupa kontrolna" nabrała odporności;) A
    skoro propaganda o skuteczności szczepionek ma się dobrze, to ludzie
    myśląc że są zabezpieczeni mniej dbają o bezpieczeństwo i częściej się
    zarażają. Podziękuj ministrowi choroby co twierdzi, że wśród zakażonych
    jest jedynie 6% zaszczepionych* i na przykład brunowi co te kłamstwa
    rozpowszechnia i robi kurwę z logiki albo kwiatkowi, któremu uznanie, że
    szczepienie ma rzeczywiście 10% skutecznośc zajęło ponad dwa tygodnie a
    dalej twierdzi, że przedział 0-10% to "skuteczność".

    > No owszem ... ale czy poprzednio bylo inaczej?

    Nie. Dlatego twierdzę, że 2% to kompletnie z dupy i należy to podzielić
    przez 30. Tylko wtedy wyjedzie, że to w sumie popierdółka - zwłaszcza,
    że omicron nawet "oficjalnie" się pewne do 0,5% nie zbliża.

    > Poza tym coraz wiecej tych testow, wiec zakladam, ze wykrywalnosc
    > chorob coraz lepsza.

    Tyż racja. Co potwierdza, że mimo dwóch lat pandemii nie mamy nawet
    wiarygodnych podstawowych danych jak śmiertelność choroby...

    > Zakladam, ze co ciezsze przypadki trafiaja jednak do szpitala i sa
    > przetestowane.

    Ale ile zmarło na co innego a wpisano covid + współtowarzyszące?

    > Teraz przy szybkich testach, to i lzejsze przypadki, jak sie ktos
    > aresztu nie boi.
    >
    > Wiec tajemnicą to pozostaje raczej procent "bezobjawowych".

    Skąpoobjawowych też. Nikt ogarnięty na areszt się nie pisze.

    Tak. To miałem na myśli.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.