  • Data: 2022-01-01 21:13:53
    Temat: Re: Kontrola zus
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 1 Jan 2022 19:58:44 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Widziałeś kiedykolwiek zalecenie lekarza przebywania we własnym
    > mieszkaniu? Pytam, bo ja nie, ale mało się tematem interesowałem.
    Owszem, widziałem. Poza tym na zwolnieniu jest kod choroby i nie jest
    tajny. Z niego możesz wywnioskować czy oszust złamał nogę czy oszukuje.

    > A co z tymi, co nie są oszustwami?
    Nic, a co ma być. Kontrola przyjdzie, gość w domu, wszystko OK.

    > Sensu w tym żadnego nie widzę.
    Niby w czym? Bo ja w takim domniemaniu sens widzę.

    >O ile nakaz przebywania w jakimś jednym obranym miejsca ma w mojej
    >ocenie sporo sensu, to czemuż ma to być dom?
    Nie rozpraszaj dyskusji. Nie zajmujemy się tym gdzie, tylko tym czy i
    jak kontrolować. No więc, Tomasik, kontrolować ludzi na zwolnieniu czy
    nie? I jeśli tak to jak to sobie wyobrażasz? I jeśli nie to dlaczego?

    --
    Jacek
    I hate haters.