  • Data: 2022-01-02 02:05:08
    Temat: Re: Kontrola zus
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-01-01, Michał Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    > ,,9b. Zaświadczenie, o którym mowa w ust. 8, zawiera:
    > 1) datę wystawienia;
    > 2) dane ubezpieczonego: pierwsze imię, nazwisko, numer PESEL albo serię
    > i numer paszportu i datę urodzenia, jeżeli nie nadano numeru PESEL, oraz
    > adres jego pobytu w czasie trwania niezdolności do pracy;

    Tyle, że z tego nie wynika konieczność nieustannego siedzenia pod tym
    adresem, a przyjęcie takiego założenia prowadziłoby do absurdów - Np. co
    jakby ten adres dotyczył wielkopowierzchniowego budynku, np. jakiejś
    hali, albo wręcz całego kompleksu przemysłowego? Bardziej bym ten adres
    rozumiał jako miejsce gdzie można taką osobę znaleźć, co nie oznacza, że
    zawsze.

    Jak rozumie zwolnienie wynika z niezdolności do pracy, którą się
    wykonywało w okresie bezpośrednio poprzedzającym niezdolność, więc jak
    ktoś zwichnął sobie powżniej rękę, a szuflował łopatą to raczej ma
    przeciwskazanie do pracy fizycznej. Ale co ma siedzenie w domu, pod
    określonym adresem do takiej przypadłosci? Wręcz pewnie dojdzie do
    siebie prędzej udajac się np. do wód :)

    --
    Marcin