  • Data: 2022-01-02 01:46:49
    Temat: Re: Kontrola zus
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-01-01, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Oczywiście - bo samo to że zus ściga nadużywających zwolnień (co zapewne
    > cię zaskoczy) mi zupełnie nie przeszkadza. Natomiast to żeby pod tym
    > pretekstem mieli dostęp do lokalizacji mojego telefonu i listy zakupów
    > kartą już jak najbardziej.

    Dodajmy, że skoro dostali nowe narzędzia to zapewne ktoś wcześniej
    jęczał, że stare są niewystarczające. Teraz więc może zapanować taka
    potrzeba, żeby się wykazać jak te nowe uprawnienia były jednak
    konieczne. I weźmy teraz np. taki gps, siedzisz sobie w domu, a ten
    spokojnie może pokazać lokalizację 50m dalej w Biedronce :) nie mówiąc już
    o przydomowym ogródku.

    --
    Marcin