    From: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kontrola zus
    Date: Sat, 1 Jan 2022 19:17:31 +0100
    <61d09534$0$541$65785112@news.neostrada.pl>

    Dnia Sat, 1 Jan 2022 18:53:56 +0100, Shrek napisał(a):

    > Ależ ja mam całkiem sensowne rozwiązanie problemu zusu chcącego dostępu
    > do danych o lokalizacji i transakcjach. I wbrew temu co piszesz, jest to
    > rozwiązanie sensowne i stosowane w całym cywilizowanym świecie - po
    > prostu zus (ani ich odpowiedniki) tych danych nie mają.
    >
    > Podaj kraje w których "lokalny zus" ma dostęp do geolokacji i listy
    > transakcji użytkowników, to zobaczymy czy moje czy twoje rozwiązanie
    > jest popularniejsze i gdzie.

    Wiesz że ci nie wymienię żadnych krajów bo nie wiem jak tam jest. Ty
    zapewne też nie wiesz, więc jakbym ci wymienił USA albo Nową Zelandię to
    byś tylko gały wytrzeszczył i nie mógł zaoponować. Wszelako jest wiadome
    że wszystkie ubezpieczalnie, czego by nie ubezpieczały - statków od
    zatonięcia, samochodów od rozbicia czy sufitów od zalania mają swoich
    urzędników którzy pieczołowicie sprawdzają czy sufit zalany a wrak na
    dnie. I spróbuj takiego nie wpuścić do mieszkania bo masz takie prawo.
    Możesz się pożegnać z odszkodowaniem. Więc nie możesz odmówić ZUS-owi
    możliwości sprawdzania bo to narusza twoją wolność. Zresztą zawierając
    umowę wyrażasz zgodę. A poza tym przypominam że tobie nie chodziło o to
    że ZUS sprawdza tylko o to że jego urzędnicy są nadużywani przez władzę.
    A to inne zagadnienie i prosiłbym żebyś w tej materii właśnie
    zaproponował rozwiązanie.
    --
    Jacek
    I hate haters.