  • Data: 2003-08-01 10:25:11
    Temat: Re: Kontrola biletów a zatrzymanie siłą
    Od: "Szymon Bzoma" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jakub Jackiewicz <m...@w...katowice.pl> napisał(a):

    > Twoim prawem jest wsiąść lub nie wsiąść do autobusu. Jak wsiadasz (co jest
    > twoim wolnym wyborem) to akceptujesz to, że masz posiadać bilet i go
    > okazywać, a jak nie masz, nie chcesz lub nie możesz go okazać to ponosisz
    > tego konsekwencje.

    Ale konsekwencje dopuszczalne prawem anie widzimisiem kanara (lub firmy
    transportowej). A może się mylę? Jak zechcą mnie zatrzymać na 24h i napiszą
    to w autobusie - to też mam nie wsiadac do autobusu, bo wsiadając się zgadzam?

    > Proste jak meter sznurka w kabzie. Zaiste skłonność do
    > kombinowania jest w tym kraju porażająca.

    Bo też kraj jest taki. Ostatnio ktoś na psp pisał, że kseruje banknoty zanim
    je odda do banku...

    Szymon