  • Data: 2003-08-01 11:45:27
    Temat: Re: Kontrola biletów a zatrzymanie siłą
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bredzisz. Kanar Renomy przyczepił się do mnie w pociągu próbując mi
    > wmówić, że mam nieprawidłowy bilet i usiłował wlepić mi karę. Dobrze że
    > znałem przepisy PKP lepiej od niego. Biedaczek nie doczytał, że jeżeli
    > przejazd odbywa się poza stację przeznaczenia, ale w tej samej strefie
    > taryfowej, to mogę odbyć przejazd bez zadnych dopłat i bez dokonywania
    > zmian w bilecie. Więc nie chrzań waść, że jak ma się ważny bilet to
    > _nikt_ i _nigdzie_ nie zechce Cię zatrzymać nawet na chwilę, bo to po
    > prostu nieprawda.

    To jest prawda. A jesli piszesz prawdę, to pracownika Renomy nalezaloby
    zwolnic. Nie zawsze kanar nadaje sie do swojej pracy, nie zawsze tez zna
    przepisy jak nalezy. Tym niemniej my tu piszemy o normalnych kontrolerach i
    normalnych sytuacjach - nikt sie przy Tobie nawet nie zatrzyma jesli
    bedziesz mial wazny bilet, wiec te wszystkie dywagacje o "ograniczaniu
    wolnosci" sa zwyklymi kombinacjami jak by tu ominac prawo i cos wyludzic.
    Kombinacjami tym dziwniejszymi, ze dotyczą bzdurnych 2-3 zl.

    pdr
    Olo