  • Data: 2003-08-01 06:42:32
    Temat: Re: Kontrola biletów a zatrzymanie siłą
    Od: Jakub Jackiewicz <m...@w...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szymon Bzoma wrote:

    | Nie. Moje prawa to np. wolność osobista. Mam ją jako osoba, która w świetle
    | obecnie obowiązującego prawa nie popeniła przestępstwa ani wykroczenia. Nie
    | mogąc znaleźć biletu nie jestem nawet podejrzanym o wykroczenie. Wszystkie
    | ograniczenia moich praw są zapisane w ustawach. Twoje zachowanie jest tylko
    | Twoim widzimisię. Życzę szczęścia.

    Twoim prawem jest wsiąść lub nie wsiąść do autobusu. Jak wsiadasz (co jest
    twoim wolnym wyborem) to akceptujesz to, że masz posiadać bilet i go
    okazywać, a jak nie masz, nie chcesz lub nie możesz go okazać to ponosisz
    tego konsekwencje. Proste jak meter sznurka w kabzie. Zaiste skłonność do
    kombinowania jest w tym kraju porażająca.

    --
    Jakub Jackiewicz, Josephsdorf-O/S **** m...@w...katowice.pl
    Górnośląskie Tramwaje: http://www.wpk.katowice.pl/memphis/