  • Data: 2010-09-17 20:48:28
    Temat: Re: Kontrola UKS
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 17 Sep 2010 21:11:53 +0200, Bucki Jan napisał(a):

    > Zapytała czy tu pracuje, a ja w
    > dalszym ciągu mówię, że tak ale jestem od kilku miesięcy na zwolnieniu
    > lekarskim a teraz jestem tu gościnnie. Zapytałem ją tez kto ona jest, więc
    > błysnęła mi "blachą" i powiedziała, ze z UKS. Stanowczym głosem powiedziała
    > abym jej okazał dowód osobisty. Ja jej odmówiłem pokazania do czasu jak mi
    > pokaże stosowne upoważnienie do kontroli. Powiedziała, że ona nie musi mieć
    > upoważnienia. Wiec wezwały Policje, której okazałem dowód osobisty, tym się
    > zadowoliły i opuściły zakład pracy.

    miały prawo legitymować zgodnie z ustawą o kontroli skarbowej, nie chce mi
    sie teraz szukać nr artukułu ale to jakoś na początku ustawy jest.

    podejrzewam, że gdybyś normalnie odpowiadał na pytania, to zadowoliłyby się
    odpowiedziami, a tak zrobiły ci smród za utrudnianie czynności i niestety
    miały duzo racji, a biedny sąd będzie musiał ocenić i raczej obróci się to
    przeciwko Tobie, wezwały policję własnie z tego powodu, więc i one i
    policjant zezna, a Ty powiesz swoje racje.
    Grzywna się szykuje.
    Szykuj linię obrony na miejsce na terenie zakładu w którym przebywałes
    gościnnie i sprawdź dokładnie, czy bedąc na zwolnieniu ZUS ZLA mogłeś
    chodzić, bo to kolejny argument przeciwko Tobie może być.

    a tak już pół żartem: Kiedyś w PKP, a może i teraz jeszcze jest tak, że
    kontrolę biletów mógł przeprowadzać tylko kontroler posiadający przy sobie
    "sieciowy rozkład jazdy pociągów" (taka książka popularnie nazywana cegłą),
    więc może i kontrolerzy UKS powinni mieć przy sobie ustawę lub przynajmniej
    wyciąg z uprawnieniami ? hehe

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    http://foto.3mam.net/album2/Lowicz/index3.php