  • Data: 2010-09-17 21:37:04
    Temat: Re: Kontrola UKS
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 9/17/2010 2:11 PM, Bucki Jan wrote:
    > Witam,
    > Mam pytanie odnośnie kontroli UKS w firmie.
    > Pewnego dnia wpadła kontrola (dwie panie w cywilu) UKS (do naszego
    > zakładu) sprawdzająca poprawność fiskalizacji w kasie. Ja w tym czasie
    > byłem na zwolnieniu lekarskim od trzech miesięcy, ale w tym dniu i w tej
    > godzinie gdy była kontrola UKS ja sie pojawiłem w pracy po odbiór
    > zaświadczenia do ZUS. Pani z UKS stanowczym tonem zapytała mnie kto ja
    > jestem, a ja powiedziałem, że to nie ma znaczenia bo jestem na L4.
    > Zapytała czy tu pracuje, a ja w dalszym ciągu mówię, że tak ale jestem
> [...]

    1. pracownik na L4 to też pracownik
    2. nawet nie musisz być pracownikiem, UKS ma takie uprawnienia i juz.
    Ciesz się bo mogly cię potraktować gumową kulką. Zdaje się, że już mogą.
    3. Nieznajomość prawa szkodzi. Policjant nie musi cie informować, że ma
    prawo cię legitymować. ty masz to wiedzieć. One też nie muszą cię
    informować, też masz to wiedzieć.
    4. One się ładnie przedstawiły, było zrobić to samo.