    From: "Wacek" <W...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Konkurencja ?
    Date: Tue, 10 Feb 2004 18:54:55 +0100
    Sender: W...@p...onet.pl@we42.internetdsl.tpnet.pl

    Użytkownik "bosz" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości
    news:c08c2e$45b$6@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    > Prosze dokladnie sprawdzic, bo moze jeszcze sie czegos pan w tej umowie
    > doczyta.
    > N.P czy owo "rozwiazanie" dotyczy "zerwania" umowy przez tamta strone.
    >
    > Poza tym o tym czy umowa jest ajencyjna swiadczy nie tytul, a tresc.
    >
    > Boguslaw

    Dokładnie to umowa wygasła, była zawarta do końca 2003 r. Była to umowa
    zlecenie w zakresie sprzedaży (art. kosmetycznyh) pomiędzy spółką z
    o.o.(zleceniodawcą) i mną (jednoosobowa działalność g.).
    Zapis ograniczający brzmi: "zleceniobiorcę obowiązuje zakaz oferowania na
    własny rachunek artykułów branży kosmetycznej przez okres 2 lat od
    zakończenia umowy".
    Czy taki zapis jest dopuszczalny?
    Jakie mogę ponieść konsekwencje w jego wyniku?

    Pozdrawiam Grupę.