  • Data: 2022-08-21 09:52:17
    Temat: Re: Konin - jest akt oskarżeni
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-08-21, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Czyli na podstawie jego opinii nie można nikogo skazać:P

    Nigdy nie widziałem opinii dla sądu, ale jak sam dla klienta sprawdzam
    jakiś przypadek, gdzie mam określić co się zerdoliło, to robię określone
    badania, które mogą pomóc w wyjąsnieniu. Potem na podstawie wyników
    omawiam na co mogą one wskazywać lub nie. Praktycznie nigdy nie jest
    tak, że twierdzę coś kategorycznie. Owszem, znajdzie się i zdanie, że
    najprawdopodobniej jest to to, ale zasadniczo klient ma mieć możliwość
    sam na podstawie dostarczonych mu informacji ocenic. Ale to też trochę
    inna sytuacja, bo klient często wie więcej cos zerdolonym produkcie niż
    ja, więc może sobie dopowiedzieć czym się nie chciał ze mną podzielić.
    Natomiast sędzia nie ma jakiś ektra informacji, ale czy musi mieć? Jak
    mu się napisze, że wyniki wskazują bardziej na to, a mniej na tamto?

    > Na przykład jak wygląda prawdopodobieństwo tego że wzioł i mar w
    > stosunku do tego że został uduszony. Chodzi o rząd wiekości - 100%, 50%,
    > 10% czy 1% albo poniżej.

    No właśnie tego w tym konkretnym przypadku nikt nie wie. Nie da się
    nawet MZ powiedzieć, że powyżej kilku procent.

    --
    Marcin