  • Data: 2022-08-23 06:07:15
    Temat: Re: Konin - jest akt oskarżeni
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zaraz, zgubiłem się, kto tu rzuca monetą? Biegli MZ nie mogli innej
    > wydać. Sąd na podstawie takiej opini, nie mógł skazać.

    Jak to nie - masz możliwość wspólnego działanie trzecz przyczyn, przy
    czym tej trzeciej to jak stanięcie monety na kancie.

    > Ponownie, nikt tego nie wie, nie ma jak się dowiedzieć, to jak skazać?

    W takim razie nie da się zkazać nikogo za spowodowanie śmierci. A jednak
    są takie wyroki.

    > Albo by był i zszedł bo ED/DE przecież nie zawsze dotyczy sytuaci z
    > nadużyciami.

    Do tego nawet nie potrzeba DE - każdy z nas kiedyś umrze, więc czemu
    takie dziwne zę akurat w kulsonim kiblu? Jeszcze raz - na podstawie
    takiego myślenia nie da się skazać nikogo za żadne spowodowanie śmierci.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!