eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKoniec parkingowej samowoli przed hipermarketami › Re: Koniec parkingowej samowoli przed hipermarketami
  • Data: 2009-07-29 13:43:50
    Temat: Re: Koniec parkingowej samowoli przed hipermarketami
    Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
    wiadomości news:29072009.36E01B1A@budzik61.poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail r...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim
    > odcinku co następuje:
    >
    >>> z jednej strony chcemy zeby prawo było epsze, czyli m.in. jasniejsze,
    >>> z drugiej strony nawet tu padaja takie dziwne pomysły rodem z
    >>> wiejskiej zeby teren parkingu był terenem zamieszkania ....
    >>> No to sie czepiam! :)
    >>>
    >> Uważam, żę wprowadzenie na parkingach marketowych zasad rodem ze
    >> strefy zamieszkania jest całkiem rozsądnym pomysłem..., a osoba, która
    >> go zaproponowała... no cóż... :-) odznaczyła się bardzo kreatywnym
    >> myśleniem.
    >>
    > nie rozumiesz.
    > nie pisze o tym, czy wprowadzenie na parkingu zasad *rodem* ze strefy
    > zamieszkania ma sens czy nie.
    > Pisze o tym, ze wlasnie takie machlojki typu "zrobimy parking przed
    > marketem strefa zamieszkania" sa nielogiczne.
    > No bo kto, bez dokładnego wczytywania sie w ustawe, skojarzy ze parking
    > jest strefa zamieszkania?

    Tego nie trzeba kojarzyć - zanim po raz kolejny wykażesz się ignorancją,
    może poświęć 5 minut na zapoznanie się z tematem?
    Strefę zamieszkania OZNAKOWUJE się konkretnymi znakami przewidzianymi w
    kodeksie drogowym - i to jest jasne dla każdego kierowcy.
    Tak naprawdę wystarczy 3 kroki na dzisiaj:
    1. Przygotowanie projektu organizacji ruchu pojazdów i odpowiednie
    oznakowanie terenu (już jest na parkingach)
    2. Zgłoszenie parkingu jako strefy zamieszkania do gminy i uzyskanie zgody
    3. Oznakowanie terenu odpowiednimi znakami przewidzianymi dla strefy

    I to wszystko - a skutek? Ograniczenie ruchu pojazdów do 20 km/h,
    pierszeństwo pieszych przed pojazdami, zakaz parkowania poza miejscami
    wyznaczonymi, obowiązywanie pozostałych przepisów ruchu drogowego, prawo i
    obowiązek interwencji policji i straży miejskiej.

    A to wszystko bez konieczności wprowadzania jakichkolwiek uregulowań
    prawnych - lekko, szybko, łatwo i tanio. Trzeba tylko chcieć i odrobinę
    pomyśleć.

    LM


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1