eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKonflikt - pracodawca - były pracownik › Re: Konflikt - pracodawca - były pracownik
  • Data: 2005-03-23 12:30:17
    Temat: Re: Konflikt - pracodawca - były pracownik
    Od: Kira <c...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Re to: siela [Wed, 23 Mar 2005 01:01:09 GMT]:


    >> Czyli wykorzystuje informacje, ktore zdobyl podczas pracy
    >> w firmie, zeby tej firmie zaszkodzic. Nieladnie.
    > Nie. Zdobyl w trakcie normalnych obowiazkow, a nie w celu
    > zaszkodzenia. Czytaj uwaznie.

    To Ty sie naucz czytac, bo tam jak byk stoi ze wykorzystal
    w celu zaszkodzenia a nie zdobyl w celu zaszkodzenia.

    > Jak realne?

    Calkiem realne -- jesli klient jest o krok od podpisania
    umowy, a takie cos wlasnie Raku twierdzil, i nagle z powodu
    tego maila sie wycofuje, to jest to realna srata konktraktu.

    > To udowodnij ze czlowiek jest odpowiedzialny za cudze
    > wybryki bizensowe i utrate POTENCJALNYCH klientow.

    No przeciez sam sie przyznal ze jest, to co tu udowadniac?

    > A nie myslisz ze zamiast "pracowac" u takich oszustow
    > lepiej jest robic cos samemu?

    Pewnie ze tak, i dlatego tak wlasnie robie. Nie zmienia to
    jednak tego, ze Raku wywinal kiepski numer.

    > Co ma kradziez do wyrazania opinii o nierzetelnym bylym
    > pracodawcy?

    Etyke. Znasz to slowo? Na prawde uwazasz, ze nagle po tym
    jakimstam czasie wciskania kitu klientom, ruszylo go sumienie
    i chcial sie zrehabilitowac? To byla po prostu glupa proba
    zemsty i tyle.

    > A byly szef nie mogl dotac wzwodu w nocy. To tez wina
    > bylego pracownika. :-P

    Nie wnikam w Twoje uklady z bylymi pracodawcami...


    Kira

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1