  • Data: 2006-02-09 17:39:34
    Temat: Re: Konferencja prasowa min.Ziobro
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja tylko mogę się założyć że sąd na śląsku nie orzekł że ktoś nie ma
    obowiązku odśnieżać dachu - dopóki tego nie zobaczę :)- to nigdy nie
    uwierzę że taka była treść wyroku. To co mówi na ten temat ziobro i
    "media" świadczy tylko o nie zrozumieniu istoty procesu cywilnego.
    Pan ziobro widzi WSZYSTKO przez pryzmat prawa karnego, zapewne dlatego
    że nie ma pojęcia o innych dziedzinach prawa.
    W dodatku w tym co mówi jest niekonsekwentny. Stwierdził że sędzia który
    rzekomo widział o popełnieniu przestępstwa miał obowiązek zawiadomienia
    porkuratury, a nie zauważa że jego kolega dorn mając wiadomości o
    przestępstwie z art. 196 kk ściagnym z urzędu (to o tych arabach)
    zamiast zgodnie z logika ziobry biec do niego i go o tym zawiadomić,
    postanoiwł mediować.

    A jego twierdzenia że coś jest oczywiste i nie budzi wątpliwości są po
    prostu śmieszne (no gdyby nie było to żałosne to można by się śmiać :))

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Gdy nie wiemy czegoś w ogóle, bądź wiemy mało - jesteśmy skłonni do
    podstawiania uczuć w miejsce rozumu"