  • Data: 2008-11-24 22:55:46
    Temat: Re: Komputer sluzbowy a sprawdzenie legalnosci
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomosci
    news:3d51df80-9e87-4be2-90c2-161248133d11@g17g2000pr
    g.googlegroups.com
    u...@g...com <u...@g...com> pisze:

    > Tak cztajc ten watek o GPS, naszla mnie taka refleksja. Powiedzmy ze
    > pracuje za granica i mam sluzbowego laptopa. Przyjezdzam z nim na
    > urlop do Polski i tu kontroluje mnie policja. Oczywiscie nie ma
    > zadnych faktur, ani zadnych zaswiadczen o legalnosci programu, jak w
    > takiej sytuacji "obronic" laptopa.
    Nie da rady, to jest Polska i polskie prawo.
    Czlowieku, co tam oprogramowanie. Troche przegne (ale tylko odrobine) -
    menda moze ci zatrzymac samego laptopa, na niego tez nie masz dowodu, a moze
    kradziony? To sie nazywa uzasadnione podejrzenie, czy jakos podobnie... ;))
    Skoro to sluzbowy laptop, a nie twój, zas zasady uzytkowania pozwalaja ci go
    wykorzystywac poza swiadczeniem pracy to nie ma co sie martwic. Bierzesz
    pokwitowanie, przedkladasz pracodawcy, a dalej to juz zalezy jakie prawo w
    tym kraju gdzie pracujesz.