  • Data: 2008-11-30 22:43:12
    Temat: Re: Komputer sluzbowy a sprawdzenie legalnosci
    Od: T...@s...in.the.world szukaj wiadomości tego autora

    In article <492af95b$1@news.home.net.pl>, "Jacek23" <j...@p...pl>
    wrote:

    > no mowa:)
    > A co do "zaboru mienia" celem sprawdzenia czy leglne to,
    > ZGADZAM SIE jesli zostalo jakos sprawdzone czy naprawde istnieje duze
    > prawdopodobienstwo ze na sprzecie jest cos nie legalnego (logi , IP itp).
    > NIE ZGADZAM SIE jesli "zabor"nastepuje w chwili np. bo panu policjantowi
    > sie cos zdaje w trakcje kotroli na drodze (GPS), kiedy panu polcjantowi zdje
    > sie ze cos jest nie legalnego w czasie jakiejkolwiek innej kotroli, kiedy
    > kontrola nastepuje pod wplywem donosu (od tak sobie od np. sasiada ktory nie
    > lubi kontrolowanego).

    To ja 3 grosze. W publicznym miejscu zauwazylem goscia z notebookiem z
    wyrwanym kwalkiem blachy w miejscu, gdzie w tym modelu jest zaczep do
    Kensington Locka.
    Wezwany lotny patrol tajniakow - zamiast wlasnie zatrzymac tego
    notebooka do wyjasnienia - tylko przyjal zapewnienie goscia ze laptop
    nie byl kradziony i zapisal podyktowane przez niego (goscia numery
    seryjne).

    TA