  • 1. Data: 2008-11-24 13:50:44
    Temat: Komputer sluzbowy a sprawdzenie legalnosci
    Od: u...@g...com

    Witam

    Tak cztajc ten watek o GPS, naszla mnie taka refleksja. Powiedzmy ze
    pracuje za granica i mam sluzbowego laptopa. Przyjezdzam z nim na
    urlop do Polski i tu kontroluje mnie policja. Oczywiscie nie ma
    zadnych faktur, ani zadnych zaswiadczen o legalnosci programu, jak w
    takiej sytuacji "obronic" laptopa. W koncu nawet przepisy dotyczace
    softu moga byc rozne w obu krajach

    Usjwo

  • 2. Data: 2008-11-24 17:04:19
    Temat: Re: Komputer sluzbowy a sprawdzenie legalnosci
    Od: "e-zop" <e...@o...pl>

    Uzytkownik <u...@g...com> napisal w wiadomosci
    g.googlegroups.com...
> [...]
    > zadnych faktur, ani zadnych zaswiadczen o legalnosci programu, jak w
    > takiej sytuacji "obronic" laptopa. W koncu nawet przepisy dotyczace

    Policja ma swoje sposoby...uwierz...

  • 3. Data: 2008-11-24 18:36:44
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    > Policja ma swoje sposoby...uwierz...

    A te sposoby to na poczatek zabor mienia (zeby sprawdzic):)

    --

    j...@p...pl gg: 207344
    http://picasaweb.google.pl/Jacek23333

  • 4. Data: 2008-11-24 18:40:43
    Od: "e-zop" <e...@o...pl>

    Uzytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisal w wiadomosci

    > A te sposoby to na poczatek zabor mienia (zeby sprawdzic):)

    Widze, ze znasz zasady zycia spolecznego...

  • 5. Data: 2008-11-24 18:57:29
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    > Widze, ze znasz zasady zycia spolecznego...
    no mowa:)
    A co do "zaboru mienia" celem sprawdzenia czy leglne to,
    ZGADZAM SIE jesli zostalo jakos sprawdzone czy naprawde istnieje duze
    prawdopodobienstwo ze na sprzecie jest cos nie legalnego (logi , IP itp).
    NIE ZGADZAM SIE jesli "zabor"nastepuje w chwili np. bo panu policjantowi
    sie cos zdaje w trakcje kotroli na drodze (GPS), kiedy panu polcjantowi zdje
    sie ze cos jest nie legalnego w czasie jakiejkolwiek innej kotroli, kiedy
    kontrola nastepuje pod wplywem donosu (od tak sobie od np. sasiada ktory nie
    lubi kontrolowanego).
    Ot tyle:(

  • 6. Data: 2008-11-24 19:14:04
    Od: "e-zop" <e...@o...pl>

> [...]
    > zdje sie ze cos jest nie legalnego w czasie jakiejkolwiek innej kotroli,
    > kiedy kontrola nastepuje pod wplywem donosu (od tak sobie od np. sasiada

    To jest bardzo dobre rozwiazanie, ze w pewnych sprawach sie zgadzasz, a w
    innych...przeciwnie...NIE ZGADZASZ SIE...

    Popieram Twoje stanowisko i tez mam takie...

  • 7. Data: 2008-11-24 22:41:57
    Od: Szymon von Ulezalka <a...@i...pl>

    On 24 Lis, 18:36, "Jacek23" <j...@p...pl> wrote:

    > A te sposoby to na poczatek zabor mienia (zeby sprawdzic):)

    ktory pozniej 'wyparowywuje' z magazynu i oczywiscie nie mozna ustalic
    winnego :~

  • 8. Data: 2008-11-24 22:55:46
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomosci
    u...@g...com <u...@g...com> pisze:

> [...]
    > urlop do Polski i tu kontroluje mnie policja. Oczywiscie nie ma
    > zadnych faktur, ani zadnych zaswiadczen o legalnosci programu, jak w
    Nie da rady, to jest Polska i polskie prawo.
    Czlowieku, co tam oprogramowanie. Troche przegne (ale tylko odrobine) -
    menda moze ci zatrzymac samego laptopa, na niego tez nie masz dowodu, a moze
    kradziony? To sie nazywa uzasadnione podejrzenie, czy jakos podobnie... ;))
    Skoro to sluzbowy laptop, a nie twój, zas zasady uzytkowania pozwalaja ci go
    wykorzystywac poza swiadczeniem pracy to nie ma co sie martwic. Bierzesz
    pokwitowanie, przedkladasz pracodawcy, a dalej to juz zalezy jakie prawo w
    tym kraju gdzie pracujesz.

  • 9. Data: 2008-11-24 23:17:31
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik u...@g...com napisał:
> [...]
    > zadnych faktur, ani zadnych zaswiadczen o legalnosci programu, jak w
    > takiej sytuacji "obronic" laptopa. W koncu nawet przepisy dotyczace

    To znaczy jakie inne?
    Nie musisz mieć żadnych faktur, żadnych zaświadczeń o legalności
    programu ani innych pierdół niż program wprowadzony do obrotu przez
    autora lub upoważnionego.
    I wszystko na temat.

    --

    pozdrawiam
    Arek

    http://www.reputacja.net

  • 10. Data: 2008-11-24 23:22:36
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

> [...]
    > Nie musisz mieć żadnych faktur, żadnych zaświadczeń o legalności programu
    > ani innych pierdół niż program wprowadzony do obrotu przez autora lub

    Powiedz to policjantowi:)