eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKomputer-reklamacjaRe: Komputer-reklamacja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!
    border1.nntp.ams.giganews.com!nntp.giganews.com!news-in.ntli.net!newsrout1-win.
    ntli.net!ntli.net!news.highwinds-media.com!newspeer1-win.ntli.net!newsfe6-gui.n
    tli.net.POSTED!53ab2750!not-for-mail
    From: "swen" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <fqbvqp$cst$1@inews.gazeta.pl> <k...@n...lechistan.com>
    <rSpyj.16061$ab5.5903@newsfe1-win.ntli.net>
    <6...@n...lechistan.com>
    Subject: Re: Komputer-reklamacja
    Lines: 120
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3198
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Message-ID: <duIzj.33945$d62.9400@newsfe6-gui.ntli.net>
    Date: Thu, 06 Mar 2008 02:16:41 GMT
    NNTP-Posting-Host: 86.3.150.162
    X-Complaints-To: http://netreport.virginmedia.com
    X-Trace: newsfe6-gui.ntli.net 1204769801 86.3.150.162 (Thu, 06 Mar 2008 02:16:41 GMT)
    NNTP-Posting-Date: Thu, 06 Mar 2008 02:16:41 GMT
    Organization: ntl Cablemodem News Service
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:520711
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    wiadomości news:60np95-a64.ln1@ncc1701.lechistan.com...
    > swen pisze:
    >
    >>>> Gwarancja -jeden miesiąc - zepsuł się dokładnie po 2-ch...Zgłosiłem
    >>> Well? Miesiąc minął... Zaryzykowałeś i przegrałeś.
    >>
    >> Co to znaczy "Well"?
    >
    > Ucz się języków.

    Po pierwsze czy uzywanie angielskich [tak mniewam, ze to z angielskiego
    zaczerpniete] ma cie dowartosciowac?

    >
    >> Raczej zaryzykowal i przegrala jego naturalne podejscie z zaufaniem do
    >> sprzedawcy.
    >
    > Sprzedawca, przyjmując sprzęt używany, też ryzykuje... Jakby się sfajczyło
    > w ciągu miesiąca - ich strata.

    Wiec niech zamknie sklep, wowczas nie bedzie ryzykowac

    >
    >>>> reklamację,ale chciano mnie naciągnąć na koszty - padła grafika na
    >>>> płycie głównej,więc wchodziła w grę jej wymiana...Po ostrej wymianie
    >>>> zdań "naprawiono" usterkę za free, znów został dany czas na
    >>>> reklamację - 1 miesiąc /to było w listopadzie 2007/ a od kilku dni
    >>>> komputer znów pomału pada - nie da się od razu uruchomić Windows,bo
    >>>> ekran cały w paskach,ciągach liter...
    >>> Primo: miesiąc minął...
    >>
    >> i co z tego?
    >
    > Taka była gwarancja.

    Gwarancia jest roczna - ustawowo.

    >
    >>> Secudno: jesteś pewien, że to usterka, a nie zła konfiguracja,
    >>> przegrzewanie czy jakiś wirus lub narowy windowsa?
    >>
    >> Skoro pisze, ze taka usterka juz nastapila raz to znaczy, ze nie jest to
    >> sprawa softwarowa.
    >
    > Twierdzisz, że ktoś się bawi w naprawianie płyt głównych w notebookach?
    > ;->

    Twierdze? Znam takie przypadki!

    >>>> W zasadzie nie mogę uzytkować sprzętu, a do ich siedziby jeżdzić nie
    >>>> mam czasu.../daleko,w innym mieście/
    >>>> Domniemam,że następna "naprawa" będzie również na 2-3miesiące - firma
    >>> Albo w ogóle wyślą cię na drzewo.
    >>
    >> Typowe w Polsce. Jak w Afganistanie.
    >
    > Właśnie stamtąd wróciłeś, hmm?

    Moze...

    >
    >>>> sprowadza masowo mocno wyeksploatowane kompy i wciskają ludziom zużyty
    >>>> sprzęt.
    >>> Wciska? Na siłę? Znaczy się przystawia lufę do głowy albo co? Bo tak
    >>> poza tym to uczciwie informuje, że sprzęt używany, więc w czym problem?
    >>
    >> "uczciwie"?
    >
    > No a nie?

    Nie!

    >
    >>>> Zapewne płyta/o ile była wymieniana/ została również wymieniona na
    >>>> następną zuzytą...Komp kosztował 1350zł.
    >>> Wybierasz sprzęt używany, płacisz za sprzęt używany, a chcesz, żeby był
    >>> jak nowy? Schizofrenia jakaś?
    >>
    >> Nie, z tego co ja zrozumialem on chce by byl sprawny, bo uzywany nie
    >> oznacza niesprawny.
    >
    > Był sprawny. Po jakimś czasie przestał być sprawny. Nic nie jest wieczne.

    A ja napisalem, ze sprzet mial byc sprawny wiecznie? Dlaczego znow wciskasz
    cos czego nie napisalem?

    >
    >>>> Jak dalej postąpić? Chciałbym zażądać zwrotu pieniędzy.
    >>> A ja chciałbym przy kopaniu fundamentów znaleźć samorodek złota... Nie
    >>> wyszło ;->
    >>
    >> Wszystko co w ziemi na odpowiedniej glebokosci nalezy do panstwa, wiec
    >> mial bys spore klopoty z tym samorodkiem.
    >
    > Buduję dom, a nie schron zapewniający przetrwanie przy bezpośrednim
    > trafieniu...

    Poczytaj prawo budowlane.

    >
    >>>> Poradżcie mi,proszę...
    >>> Na przyszłość kupuj sprzęt nowy.
    >>
    >> Super porada.
    >> Co ty robisz na grupie dotyczacej prawa z takimi poradami...
    >> Niewiem czy prawnikiem jestes, ale klientom swoim tez doradzasz na
    >> zasadzie: trzeba bylo tak nie robic...
    >
    > Weź sobie tę swoją tanią demagogię i [censored]

    Znow obcojezyczne slowa [tez jak miewam angielskie] maja cie znow
    dowartosciowac?
    Nie umiesz po polsku znalesc odpowiedniego slowa, czy taka moda?
    W Kosowie, tez wymachuja flagami amerykanskimi i nawet ulice nazwali
    clintona...
    Czy pochodzisz z Kosowa?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1