eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKomputer-reklamacja › Re: Komputer-reklamacja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
    ews-in.ntli.net!newsrout1-win.ntli.net!ntli.net!news.highwinds-media.com!newspe
    er1-win.ntli.net!newsfe4-gui.ntli.net.POSTED!53ab2750!not-for-mail
    From: "swen" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <fqbvqp$cst$1@inews.gazeta.pl>
    <p...@4...com>
    <fqc3ml$sgt$1@inews.gazeta.pl> <o...@n...lechistan.com>
    <cHpyj.29429$Ef1.6158@newsfe6-win.ntli.net>
    <u...@n...lechistan.com>
    Subject: Re: Komputer-reklamacja
    Lines: 56
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3198
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Message-ID: <L3yyj.28243$oW4.17999@newsfe4-gui.ntli.net>
    Date: Sun, 02 Mar 2008 13:36:43 GMT
    NNTP-Posting-Host: 86.3.150.162
    X-Complaints-To: http://netreport.virginmedia.com
    X-Trace: newsfe4-gui.ntli.net 1204465003 86.3.150.162 (Sun, 02 Mar 2008 13:36:43 GMT)
    NNTP-Posting-Date: Sun, 02 Mar 2008 13:36:43 GMT
    Organization: ntl Cablemodem News Service
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:520298
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    wiadomości news:u7np95-474.ln1@ncc1701.lechistan.com...
    > swen pisze:
    >
    >>> W twoim przypadku będzie to raczej: chytry dwa razy traci.
    >>
    >> Raczej ufny dwa razy traci.
    >
    > Chytry. Kupił używany, zapłacił niższą cenę, a chce trwałości nowego.

    Dlatego chytry, ze ty zawsze wywalasz kase 60% wiecej za to samo co on?

    >
    > [ciach]
    >
    >>> Uprzedzali, że używany? Uprzedzali, że tylko miesiąc gwarancji? 2xTak -
    >>> więc jeśli już to ty jesteś naciągaczem, a nie oni oszustami.
    >>
    >> Nie uprzedzili, ze byl serwisowany a to roznica, jeszcze raz prosze,
    >
    > Gdzie wyczytałeś, że przed nabyciem był serwisowany? Poza tym - co za
    > różnica? Nikt przecież nie bawi się naprawianie mikroukładów.

    I nikt nie wyciera w sklepie splesnialych kielbas...

    >
    >> siegnijcie do jakiejkolwiek ksiazki elektronicznej i ocencie po jakim
    >> czasie zuzywa sie tranzystor...
    >
    > To statystyka. Poza tym tranzystor tranzystorowi nie równy - im mniejsze,
    > tym szybciej się posypią. Zwłaszcza jak się np. przegrzeją (np ktoś
    > położył sobie laptopa na kocyku i wentylator nie miał jak chłodzić, bo
    > wloty powietrza zatkane).

    To jest uzytkowanie niezgodne z instrukcia i tu serwis/producent/sprzedawca
    nie odpowiada. a przynajmniej nie powinien.
    Oczywiscie, ze tranzystor tranzystorowi nie rowny, jednak wiek zuzycia
    "gorszego" jak i "lepszego" to dla uzytkownika bez znaczenia

    > [ciach]
    >
    >> To zdecydowanie kwestia firmy i po trochu szczescia (wady produkcjne
    >> samych elemntow elektronicznych) ale po kilku latach uzytkowania nie mja
    >> wiekszego znaczenia, bo jesli tranzystor nie siadzie w ciagu miesiaca, to
    >> znaczy, ze technologicznie jest sprawny i ryzyko uwidocznienia usterki z
    >> kazdym rokiem spada praktycznie do zera.
    >
    > Istniejącej usterki - tak. Zużycia - rośnie.
    >
    >> Idac do sklepu nie gral w totka a kupowal pelnowartosciowy sprzet uzywany
    >> co nie jest tozsame z serwisowanym!
    >
    > Masz jakieś urojenia z tym serwisowaniem...


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1