  • Data: 2006-08-14 16:14:33
    Temat: Re: Kompromitacja banku
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Claude Haux napisał(a) :

    > Kiedy mojej znajomej przyszło zapłacić za ośrodek wypoczynkowy i kupić bilet
    > powrotny, okazało się, że bank pko bp zrobił sobie kilkudniową przerwę. Ani z
    > bankomatu, ani z placówki, ani przelew internetowy - nic.

    Pekao SA też ma w d... swoich klientów.

    > Podobno gdzieś na www dali małym druszkiem informację, że zmieniają system
    > komputerowy, ale...

    Pekao SA nic nigdzie nie napisał. W końcu jak przystało na
    najbardziej technologicznie zacofany bank w Polsce, ma do tego prawo.

    > Jeśli tak, to na ile dni taki bank można zamknąć?

    Pewnie dowolnie długo.
    2 lata temu do 30. czerwca banki musiały ostatecznie zmienić
    numerację kont na standard europejski. Mój "ulubiony" bank z
    żubrem w tle był najostatniejszym z ostatnich banków, który to
    zrobił. Długo po terminie. Około 20. czerwca przestało być
    możliwe dokonywanie operacji internetowych. Ani przelewy, ani
    wgląd. Dopiero, bodajże, 10 lipca można było dokonać takich
    operacji. Z tym, że do 10 lipca już nie miałem pieniędzy w tym
    banku :-) Do tego czasu zlikwidowałem już "ręcznie" konto.
    Chociaż i z tym sprawiali dużo problemów. Potem nawet dzwoniła
    jakaś pani i pytała się, czy aby na pewno chcę zrezygnować ze
    współpracy i czy może się rozmyślę :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xA10BD502
    !!! Uwaga: nie pisz chwilowo na Onet, bo listy nie dochodzą !!!