  • Data: 2006-08-14 15:38:05
    Temat: Kompromitacja banku
    Od: "Claude Haux" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kiedy mojej znajomej przyszło zapłacić za ośrodek wypoczynkowy i kupić bilet
    powrotny, okazało się, że bank pko bp zrobił sobie kilkudniową przerwę. Ani z
    bankomatu, ani z placówki, ani przelew internetowy - nic.
    Podobno gdzieś na www dali małym druszkiem informację, że zmieniają system
    komputerowy, ale...
    Pomijając to, że to kompromitacja banku i olewczy stosunek do klienta, to czy
    takie praktyki są zgodne z prawem? Ja nie wiem, czy faktycznie zmieniają system,
    czy ktoś im się włamał do systemu i bokiem wyciakaja kasa, czy może za miesiąc
    okaże się, że muszą umyć podłogę we wszystkich placówkach i je pozamykają.

    Jeśli tak, to na ile dni taki bank można zamknąć?