  • Data: 2008-04-23 20:09:05
    Temat: Re: Kompilator C i licencja GNU/GPL..
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński) szukaj wiadomości tego autora

    PawelM <p...@o...pl> writes:

    > ...rozumię, że owa niezgodność dotyczy braku możliwości
    > "podpatrzenia" kodu źródłowego...

    Nie tyle podpatrzenia kodu, co po prostu zapoznania się z kodem
    źródłowym. O pomysłach podobnych do twojego można poczytać na
    http://gpl-violations.org. Z głośniejszych spraw, to ostatnio
    'wpadł' Asus :)

    > i tu tez problem bo po kompilacji...otrzymujemy plik, z którego nie
    > da się "wyciągnać" kodu

    A co to ma do rzeczy?

    > źródłowego napisanego np. w C...

    No to jest jakaś tam idea, żeby w jednym pliku mieć i kod źródłowy,
    i kod maszynowy. Coś w stylu 'literate programming'.

    > mnie chodzi tylko o sam fakt używania kompilatora na takiej licencji
    > do celów zarobkowych...

    Rzeczywiście może być to trudne. W przypadku Clip-ITK masz jawnie
    podaną opcję zakupu licencji komercyjnej.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl