  • Data: 2008-04-23 20:00:16
    Temat: Re: Kompilator C i licencja GNU/GPL..
    Od: PawelM <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Niezgodne z umową licencyjną, zarówno GPL w wersji 2, jak i 3.
    ...rozumię, że owa niezgodność dotyczy braku możliwości "podpatrzenia"
    kodu źródłowego...
    i tu tez problem bo po kompilacji...otrzymujemy plik, z którego nie da
    się "wyciągnać" kodu
    źródłowego napisanego np. w C...
    mnie chodzi tylko o sam fakt używania kompilatora na takiej licencji
    do celów zarobkowych...
    Pzdr.