  • Data: 2017-09-06 20:21:59
    Temat: Re: Komornik z Mławy cd.
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 6 września 2017 13:44:41 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > No to jak udowodnic wlasnosc pojazdu ?
    > DR nie, zaswiadczenie z urzedu nie ...
    >
    > Czy moze nic nie trzeba udowadniac, wlasciciel przychodzi do
    > komornika, mowi "to moje auto" i zabiera ?

    Widzę że z Tobą trzeba jak z maturzystą z czasów Giertycha;)
    Spróbujmy więc:
    Załóżmy że wczoraj kupiłeś samochód.
    Umowę ze sprzedającym spisaliście, podpisaliście, kase wpłaciłeś.
    Samochód Twój. Zgadza się?
    Czy w CEPiKu, wydziale komunikacji, dowodzie rejetracyjnym figurujesz jako
    właścicielem?
    Wyżej napisałem że wczoraj kupiłeś, ale dokałdnie tak samo moze być gdybyś to auto
    kupił pół roku temu. Bo Ty nie miałeś czasu do wydziału komunikacji iść
    przerejestrować, a sprzedający nie miał czasu iść zgłosić sprzedaż.
    Żaden z was chyba prawa nie złamał, właścicielem samochodu jesteś Ty. Zgadza się?
    Tylko skąd komornik ma to wiedzieć w momencie ew zajęcia??