  • Data: 2017-09-06 22:15:14
    Temat: Re: Komornik z Mławy cd.
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow> szukaj wiadomości tego autora

    Jak i gdzie? Na środku ulicy? Skąd ma wiedzieć, że ktoś jest właścicielem auta?
    Małomiateczkowe układy, że o wszystkim donosi kioskarka to nie moja rzeczywistość, a
    raczej taka, że ludzie na piętrze się nie znają.
    Pomiń sytuacje, że to wierzyciel wskazuje konkretny przedmiot zajęcia, gdyż zwykle
    wniosek egzekucyjny kierowany jest ogólnie do "wszelkich rzeczy ruchomych" lub
    podobnie, a zwykle w pierwszym pismie komornik wzywa dłużnika do wyjawienia majątku
    pod karą grzywny (co IMHO jest skur....stwem, bo grzywny powinien nakładać
    ewentualnie sąd, a nie bycze karki; Liwiusz juz pisze, że możesz się zażalić; ja
    Liwiuszowi proponuję, zeby on sie zażalił na śmierć i podatki) i ustala na podstawie
    zapytań, zwykle do US, ZUS, KW i CEPiK-u.