  • Data: 2017-09-06 19:18:24
    Temat: Re: Komornik z Mławy cd.
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Jak widać chujową odpowiedzialność, gdyż rolnik do tej pory nie dostał
    > zadośćuczynienia. Co więcej - gdyby nie dziennikarze to chujaby
    > dostał.

    Już dostał zwrot *wyłącznie* wartości ciągnika [1], o więcej się
    procesuje. Jak to co pokrył zwrot ma być jego cała strata to
    IMHO żyjemy w państwa bezprawia pokazowego.

    Ile czasu miał rolnik na złożenie zażalenie "zanim traktor został
    sprzedany"? Moje jakiś "obrońca wspaniałych komorników" napisze
    jak bardzo trzeba opierdolić rolnika "frajera co przespał terminy"?

    [1] http://wyborcza.pl/7,155287,22102747,sprawa-rolnika-
    spod-mlawy-i-zajecia-ciagnika-komornik-wyrzucony.htm

    --
    A. Filip