  • Data: 2017-09-05 21:32:50
    Temat: Re: Komornik z Mławy cd.
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-09-05 o 18:03, Liwiusz pisze:

    > Nawet nie wiesz o czym piszesz.
    >
    > Termin zaczyna biec od dnia powiadomienia właściciela.
    > 30 dni.
    > Firma się zapewne spóźniła z powództwem przeciwegzekucyjnym.
    > Nie jest możliwe, aby termin się skończył, zanim zacznie biec ("pismo
    > przychodzi po terminie").

    W tym wątku człowiek opisywał jak od strony wierzyciela obserwował

    prace komornika który radośnie dokonał zajęcia po otrzymaniu zwrotu
    z adresu dłużnika z adnotacją "nie ma takiego adresu".
    W adresie zamiast 1A mieszkanie 1 pisał 1 mieszkanie 1.

    > Bez względu na to ile razy tupniesz nóżką, i ile razy będziesz się
    > powoływać na linki, których nie rozumiesz.

    Bez względu ile razy ty tupniesz nóżką i napiszesz że nie mam
    racji fakty świadczą o czymś przeciwnym.