  • Data: 2017-09-05 12:38:48
    Temat: Re: Komornik z Mławy cd.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:1fba8cea-dbf0-492c-b95b-43de7b2adc78@go
    oglegroups.com...
    W dniu poniedziałek, 4 września 2017 21:20:21 UTC+2 użytkownik J.F.
    napisał:
    >Od tego są parkingi żeby auta na nich stały

    >A dlaczego miałby zająć wszystkie?
    >Słyszałeś o takim przypadku?

    A dlaczego mialby nie zajac, przeciez caly czas perorujesz, ze to
    prawidlowe.

    >Mojego nie zajmie. Nie dlatego ze to Multipla tylko dlatego że nie
    >należy do dłużnika.

    No i co z tego ?
    Caly czas przeciez piszesz, ze najpierw zajac, a potem sie wyjasni.

    >Tak Sobie gdybasz. Jak zwykle.

    W zasadzie tak. Nie mam doswiadczenia z komornikami.

    Ale patrzac po przykladzie z Mlawy - to tez sobie gdybasz.

    >Nawet jak prowadzą to co z tego.
    >Większe prawdopodobieństwo jest ze mi zwykły złodziej multiple
    >ukradnie niż to że komornik ją zajmie bo stała na szpitalnym parkingu

    Ale w warsztacie, to juz nie takie wieksze.

    >Ale ok poteoretyzuj Sobie dalej jakie tam zagrożenie dla zwykłych
    >obywateli niosą komornicy

    No widzisz jakie - przyjda do sasiada, zabiora ci samochod,i
    sprzedadza, w d* majac przepisy.
    A potem sie jeszcze dowiesz, ze wcale nie mieli w d* - wszystko
    zgodnie z przepisami.

    Masz znajomosci w telewizji, to moze ci pomoga.

    J.