  • Data: 2017-09-05 17:24:44
    Temat: Re: Komornik z Mławy cd.
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 5 września 2017 12:38:54 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > A dlaczego mialby nie zajac, przeciez caly czas perorujesz, ze to
    > prawidlowe.

    Ty tak na poważnie czy trolujesz?

    > No i co z tego ?
    > Caly czas przeciez piszesz, ze najpierw zajac, a potem sie wyjasni.

    No
    A słyszałeś o przypadku że komornik za długi szpitala zajął auta pacjentów?
    Czy może jednak zajmuje się to do czego jest podejrzenie że należy do dłużnika?
    > W zasadzie tak. Nie mam doswiadczenia z komornikami.
    >
    > Ale patrzac po przykladzie z Mlawy - to tez sobie gdybasz.

    Tam było działanie niezgodne z prawem, komornik został ukarany straty wyrównał.

    > Ale w warsztacie, to juz nie takie wieksze.

    Jak komornik wkracza na teren firmy "Prywatna Straż Pożarna" to raczej nie przesadzi
    jak zajmie stojące tam wozy strażackie. A że jeden czy dwa należałyn do okolicznej
    OSP to się wyjaśniło i zlicytowane nie zostały
    Tak samo z warsztatem- w jednostkowych przypadkach może coś niesłusznie zająć. Ale że
    zajmie to nie znaczy że właściciel nie może z tego korzystać a i poźniej po
    wyjasnieniu sprawy licytacji nie podlegają.

    > No widzisz jakie - przyjda do sasiada, zabiora ci samochod,i
    > sprzedadza, w d* majac przepisy.

    Jeśli piszemy o opcji "w dupie mają przepisy" to inna dyskusja.
    Na takich co w "w dupie mają przepisy" natrafisz wszędzie nie tylko u komornika.
    > A potem sie jeszcze dowiesz, ze wcale nie mieli w d* - wszystko
    > zgodnie z przepisami.

    Podaj ile znasz takich przypadków

    > Masz znajomosci w telewizji, to moze ci pomoga.
    Tia