  • Data: 2017-09-05 17:59:03
    Temat: Re: Komornik z Mławy cd.
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-09-05 o 17:32, Kris pisze:

> [...]
    komornik ją zajmie bo stała na szpitalnym parkingu

    -samochod-za-dlugi-wlasciciela-warsztatu-obok,601150
    .html
    ochod-klienta-za-dlug-wlasciciela-warsztatu-lakierni
    czego/
    k-zabral-mi-auto-za-dlugi-cudzego-warsztatu/204g4gj

    > Znowu manipulujesz- podajesz 3 linki dla 2 sprawa

    To sobie ten zbędny wytnij.
    Z opisu ne wynikało ze dotyczą tego samego przypadku.

    > To po pierwsze
    > A po drugie- poszukaj może jak się te sprawy zakończyły?

    Niewłaściwie.
    Idiota który dokonał zaboru pojazdu stojącego na terenie publicznym w
    okolicy dwu warsztatów nie został pozbawiony prawa wykonywania zawodu.

    > Czy Panowie Dariusze z Legnicy i Głogowa odzyskali auta czy moze jednak zostały
    zlicytowane.

    Dlaczego komornik bezkarnie może sobie zając pojazd stojący na terenie
    publicznym?