  • Data: 2017-08-31 11:58:51
    Temat: Re: Komornik z Mławy cd.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-08-31 o 11:46, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Czyli zajmujemy samolot, którego pilotuje dłużnik?

    Teoretycznie jest taka możliwość, w końcu to, że pilotuje, nie oznacza,
    że nie jest właścicielem. Wielu pilotów lata swoimi samolotami, tak jak
    wielu kierowców jeździ swoimi samochodami.

    W praktyce - jeśli już mówimy o bzdurnym przykładzie zajmowania Boeinga,
    który nie wiem co miałby udowadniać - żadnemu z wierzycieli nie uśmiecha
    się ponosić tak dużych kosztów postępowania przeciwegzekucyjego (zapewne
    mielibyśmy tu do czynienia z maksymalną stawką 100 000 zł opłaty
    sądowej, o kosztach zastępstwa już nie wspominając).

    --
    Liwiusz