eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!" › Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
  • Data: 2015-03-17 22:59:33
    Temat: Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
    Od: <6...@5...225933.invalid> (Tom N) szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz w
    <news:mea651$b31$1@node1.news.atman.pl>:

    > Poznać głupiego po śmiechu jego ;)

    Tak Liwiuszu, poznać wannabie prawnika po języku jego -- "jak pożyczyłeś
    samochód". Odpowie, ze nijak...

    > Oczywiście że posiadacz. Czy użytkownik - nie wiadomo, może w ogóle nie
    > jeździ.

    Użytkownik nie jeździ, posiadacz też nie jeździ -- ba samochód tez nie
    jeździ...

    > Gówno mnie obchodzi co masz w papierach,

    Dla uściślenia: "mnie Liwiusza gówno obchodzi, że jestem oszołomem..." --
    zaprzeczysz merytorycznie, czy pojedziesz mkarwanem?

    --
    'Tom N'