eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!" › Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
  • Data: 2015-03-12 07:10:49
    Temat: Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
    Od: Tomasz Myrdin <m...@o...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 11 marca 2015 23:37:47 UTC+1 użytkownik Wiwo napisał:
    > Najwyraźniej jako komornik nie jesteś w stanie obiektywnie ocenić problemu z
    > powodu którego powstał ten wątek i dość emocjonalnie do tego podchodzisz.

    Nie podchodzę emocjonalnie - to nie mój problem, asesor z Łodzi znał procedurę ale
    nie polskie realia, ja je znam. ;) Problemem (dla niektórych) jest to że wiem co
    piszę a nie piszę co wiem. ;)

    > Nagonka nie powstała dlatego, że komornik "zabiera", tylko dlatego, że
    > komornik "zabiera" to czego nie powinien i w sposób jaki nie powinien.

    Na jakiej podstawie piszesz że "komornik zabiera to co nie powinien"? Napisałem
    dlaczego powinien, pewnie jeszcze kilkadziesiąt razy napiszę to samo. Trzeba czytać
    ze zrozumieniem a nie reagować jak pies Pawłowa - broni komorników to należy
    atakować.

    > Powoływanie się na przepisy, wedle których poszkodowany/dłużnik może się
    > odwoływać i jeśli tego nie zrobi to jego problem jest delikatnie mówiąc
    > aroganckie i świadczy o mentalności osób pracujących w tym zawodzie.
    > Szczególnie biorąc pod uwagę, że poszkodowany/dłużnik odwołuje się do
    > bezwładnej machiny sądowej, a w tym samym czasie komornik nie zważając na
    > nic, kontynuuje zbycie przedmiotu sporu.

    Komornik czekał, przepisowy termin odczekał, więcej czekać nie mógł. To nie komornik
    ustalił ile ma czekać.