    From: "Aneta" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Komornik w najmowanym mieszkaniu ?!?
    Date: Fri, 24 Jun 2005 22:00:08 +0200

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:663a.000002c6.42bc5991@newsgate.onet.pl...
    > Witam,
    >
    > Jestem najemca mieszkania wraz ze sprzetem agd. Rzecz w tym ze osoba od
    > ktorej
    > wynajmuje mieszkanie jest w nim zameldowana na stale (ja nie jestem nawet
    > tymczasowo - oszczednosc dla tej osoby) i otrzymala na "moj" adres "awizo"
    > od
    > komornika sadowego.
    >
    > Moje pytanie brzmi czy komornik moze w obecnosci policji dokonac
    > przymusowego
    > otwarcia mieszkania? Czy przed taka czynnoscia robia jakies rozpoznanie
> [...]
    Mogą wtargnąć tylko wtedy, gdy ich wpuścisz:). Śmieszne, ale prawdziwe. Gdy
    otworzysz im drzwi i pozwolisz wejść, wówczas nie zapytają czy mogą coś
    wziąć tylko wezmą, a potem jak ze sprzetem skradzionym z mieszkania i
    przechowywanym na Policji wśród innych skradzionych, musisz udowodnić na
    podstawie faktur, że to i to jest Twoje. Pamiętaj, iż nikt nie może (poza
    złodziejem, który nie będzie się z tym jednak liczył) wejść do Twojego
    locum. Wtedy miałbys do czynienia z włamaniem, naruszeniem dóbr osobistych
    itp., możesz skarzyć z powództwa cywilnego. Tyle, ze wiesz jak nasze sądy
    rychło sprawy rozpatrują:( ...