    Date: Wed, 07 Jul 2010 16:36:51 +0200
    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Komornik czy firma windykacyjna?

    W dniu 07-07-2010 16:27, zenek pisze:

    > Ech chlopie ty z choinki sie urwales i pieprzysz bez sensu, jesli facet
    > prowadzi firme to nr kont sa jawne

    Dla kogo są jawne? Jest jakiś ogólnie dostępny rejestr kont przedsiębiorstw?
    Mogę tam sprawdzić jakie Ty masz konto firmowe?

    > i komornik bez problemu je ustali
    > wystarczy jeden telefon

    Do kogo?

    Naprawdę jestem ciekawa, do kogo wykonuje się ten jeden telefon, który
    pozwala ustalić numer konta jakiejś firmy.

    Czy te triki komorników to czasem nie fakt, że posługują się pieczęcią
    "Komornik Sądowy rewiru... przy sądzie..." i maja specjalne uprawnienia?

    To taki sam trik jak "blacha" u policjanta.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813