  • Data: 2010-07-07 11:03:24
    Temat: Re: Komornik czy firma windykacyjna?
    Od: ARTUR WIERZBICKI <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 7 Lip, 12:29, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >    A coś na temat potrafisz napisać? Facet się pyta, czy ma sam się
    > procesować, czy przez firmę windykacyjną, nikt nie twierdził, że firma
    > windykacyjna będzie zastępować komornika.
    >
    >    I nie słuchać tych, co mówią, ze tylko sąd, a jak się nie zna, to
    > wziąć adwokata. To zależy przede wszystkim od dłużnika. Jeśli jest to
    > jakaś szemrana firma z tysiącami długów na karku, to jeśli jakaś
    > windykacja będzie chciała wziąć tę sprawę i poprowadzić w sądzie tylko
    > za prowizję od efektu, to brać i jeszcze w rękę całować.
    >
    > --
    > Liwiusz

    Właśnie, chodzi o same koszty.
    U komornika zapłace, z tego co się orientuje, tak czy siak i mogę nic
    z tego nie mieć.
    U firmy windykacyjnej na początku nie ryzykuje nic, jednak docelowo
    zapłacę więcej niż u komornika.
    Chociaż kto wie, te wszystkie zaliczki na wyjazdy służbowe, pisma,
    znalezienie majątku....