  • Data: 2006-02-22 21:46:16
    Temat: Re: Komornik chce moj telewizor :(
    Od: "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:dtiko2$cdt$2@atlantis.news.tpi.pl...

    > To tylko potwierdza twoją ignorancję prawną.

    To tylko przykład jak to działa. Przy złej woli komornika, a o to nie
    trudno, to wpuścisz kogoś z nakazem do mieszkania, to komornik pół chaty Ci
    wyniesie. Brak równości stron wobec prawa.

    > Myślę że obowiązują rozwiązania analogiczne.

    A ja myślę, że nie. Tylko w Polsce i na Białorusi mogło się przytrafić
    to, co przydażyło się Klusce. Tylko w Polsce sędzia robi liczne przekręty i
    dalej wydaje wyroki.