  • Data: 2004-11-15 19:17:57
    Temat: Re: Komornik a zajecie
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 15 Nov 2004 16:22:02 +0100, Wojciech Czaplicki naskrobał(a):

    > Nie zapomniałem. Wyczyny "dwóch panów B." wielokrotnie opisywała prasa a TVN
    > zrobił reportaż z kilkusetosobowej demonstracji pod ich kancelarią. Ich metoda
    > była w miarę prosta - synek został "przybranym do pomocy" gdyż sąd pozbawił go
    > prawa wykonywania zawodu. Kancelarię firmował więc tatuś, który był obłożnie
    > chory. Dlatego nie stawiał się na wezwania sądu, prokuratur czy KRK przesyłając
    > zaświadczenia lekarskie. W tym czasie synek biegał z pistoletem i egzekwował
    > (od winnych i niewinnych) przykładając im ten pistolet do głowy. Z pistoletem
> [...]

    A policjanci niedawno ostrzelali auto w którym byli niewinni ludzie - jeden
    jest spraliżowany a drugi zginął. Czy z tego wynika że policjaci mogą
    strzelać gdzie popadnie? Pytanie retoryczne.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org