  • Data: 2004-11-16 09:12:20
    Temat: Re: Komornik a zajecie
    Od: "Wojciech Czaplicki" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bardzo ciekawa teoria. Mógłbyś rozwinąć, tylko bez powoływania się na
    > uczciwość, moralność i inne tego typu głupoty. Tomek

    No to rozwijam.
    Pewna nieuczciwa, niemoralna i głupia komorniczka (Elżbieta G., rewir VIII,
    Warszawa) miała długi. Ja uważałem, że powinna zapłacić, ona była odmiennego
    zdania. Po ponad 5 latach przepychanek, po zaangażowaniu kilku sądów i paru
    prokuratur a także wielu innych instytucji, dłużniczka oddała pieniądze wraz z
    odsetkami. Przy okazji narobiła potwornego smrodu swojemu środowisku. Otóż ja
    uważam, że ona powinna oddać te pieniądze od razu, bez względu na swój brak
    uczciwości i moralności. Złośliwe bowiem uchylanie się dłużniczki w sytuacji,
    gdy i tak będzie musiała zapłacić było przejawem kompletnej głupoty.

    Pozdrawiam

    Wojciech Czaplicki