  • Data: 2010-01-29 01:31:49
    Temat: Re: Kombinujcie... by zylo sie lepiej
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Swoja droga - przyklad z zycia bardziej Ci znany.

    No zobaczmy....

    > AFIR - w UK czynsze najmu sa wolne, Panstwo zasadniczo nie ingeruje w
    > rynek mieszkaniowy (z wyjatkiem dofinansowania czynszow), wiekszosc
    > mieszkan socjalnych sprzedal rzad Thachter ;)

    Etam, sprzedaje sie do dzis! Malo dzis w wiekszosci council (gmina)
    mieszkaniami socjalnymi zajmuja sie prywatne firmy.

    > Swiat jakos sie od tego nie skonczyl.

    Ale poczekaj, sprawdz jakie sa prawa lokatora w Polsce i w UK!
    Bo to sie liczy, a nie stan prawny do kogo nalezy budynek.
    Czlowiek by przezyc i sie rozwijac musi miec trzy rzeczy:
    -pozywienie
    -wode
    -dach nad glowa

    jesli ktorejs rzeczy nie ma lub kilku nastepuje powolna lub nie smierc. Brak
    rozwoju.
    W poslce najczesciej obiawia sie to w zimie...
    W rejonach afryki to brak wody, w Iraku brak pozywienia...
    Czy to znaczy, ze Polska ma wygladac jak Bangladesz? Czy lepiej niech
    wyglada jak Francja?
    Czy przez to, ze rzady zachodnich panstw doplacaja do czynszy (nierzadko
    100%) gospodarki tych krajow sie zawalily - czy jak ty to piszesz: swiat sie
    skonczyl?
    Z obserwacji pozycji np. UK wynika, ze wercz odwrotnie, to tylko polepsza
    standad zycia obywateli.

    > Dlaczego u nas ma byc inaczej?

    I jest inaczej! W Poslce przpeisy, prawa lokatorskie praktycznie nie
    istnieja, jesli je porownac z UK.

    > Uwolnic czynsze, sprzedac ludziom mieszkania [nawet tym obecnym
    > lokatorom z jakimis znizkami, albo inwestorom cale kamienice - mnie
    > tam ryba]. I niech sie kreci.

    Ale w sl;ad za tym musi isc odpowiednia ustawa -prawo chroniaca lokatora,
    inaczej za pol roku bedziesz miec armie bezdomnych, i pomor w ziemie jak za
    okpucaji, ale tego chyba nikt nie chce prawda? A moze jednak w Poslce to
    modne?

    > Jak Panstwo bedzie stac [chodz osobiscie uwazam to raczej za glupote]
    > niech doplaca ludziom do czynszow.

    Dlaczego glupote?
    Jesli kogos nie stac na mieszkanie to co ma mieszkac pod mostem?
    A moze na dworcu?
    A co w zimie, ma umrzec z wychchlodzenia... czy to znaczy, ze chcialbys by w
    Polsce cofnac sie do sredniowiecza? A co ze zdobyczami cywilizacji? Pewnie
    to dzielo szatana... tak?

    > Ale po co Panstwo ma sie bawic w wlasciciela ziemskiego?

    A po co panstwo?\
    Od czego jest panstwo?
    Moze sprywatyzowac prezydenta, sejm, policje, wojsko?
    Po co tobie jest potrzebne panstwo? (pytam serio)