    From: Smok Eustachy <s...@e...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kombinujcie... by zylo sie lepiej
    Date: Tue, 26 Jan 2010 13:04:02 +0000 (UTC)

    Dnia Tue, 26 Jan 2010 10:16:25 +0100, Icek napisał(a):
    /.../
    > ale to dokladnie wynika z mojego wyliczenia w drugim poscie tego watku.
    > Pracownik, ktory zarobi na siebie na UoP 4000 na lape dochodzi do
    > wniosku, ze jest tak zajebisty ze zaklada DG i bierze zlecenia za 10k.
    > Czemu?? Bo on sam prowadzacy DG placi ZUSy od minimalnej krajowej a nie
    > od 5650 brutto

    Nic nie wynika z Twojego "obliczenia" poza tym, że nieudolnie
    manipulujesz jednostkami.
    Albo konsekwentnie stosuj brutto-brutto
    Albo netto-netto

    > oczywiscie, ze podstawa wszystkiego w naszej gospodarce jest ekonomia.
    > Jak by sie pracodawcy oplacalo zatrudnic pracownika za 4000 netto to by
    > zatrudnil.

    Właśnie o to chodzi że nie. Tłumaczę juz któryś dzień.

    > I nie ma tu nic do gadania dyletanctwo, urban legendy o koniecznosci
    > placenia 1500 zlotych.
    >
    > Sredniej wielkosci pracodawca zatrudniajacy 20 dobrze wynagradzanych
    > pracownikmow na UoP placi miesiecznie 30-50 tys. oplat zwiaqzanych z
    > utrzymaniem tych pracownikow. Wiesz ile ten przedsiebiorca moglby wiecej
    > zainwestowac gdyby nie tracone bezpowrotnie pol mioliona zlotych
    > rocznie?

    A jak kupujesz se kalesony to też tracisz kasę?
    Może wszystko robić sam jak mu źle. Poza tym to są marne grosze.

    > Czy myslisz, ze pracodawca tylko "przejada" pieniadze? W duzej mierze
    > zaklady rozwijaja sie. A przynajmniej by chcialy tylko nie maja za co bo
    > obciazenia sa kosmiczne.

    Nie są kosmiczne tylko są niskie. Na tle kontynentu.

    > Najlepiej oglosic place minimalna 3000 netto i juz mamy dobrobyt w
    > polsce.

    Znowu to samo.
    --
    Smok Eustachy