  • Data: 2010-01-24 15:32:39
    Temat: Re: Kombinujcie... by zylo sie lepiej
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hjhdmg$qpb$1@node2.news.atman.pl...

    > to jest akurat powazny blad w zalozeniu, oczywiscie zalezy od tego
    > co dany sklep sprzedaje, ale swobodnie mozesz to zmienic na 30%

    OK, zatem wez przeanalizuj uslugi. Nie ma towarow sa tylko uslugi. Jak masz
    pracownika, ktory wytwarza przychodzu na poziomie 8200 zlotych brutto w
    uslugach to najczesciej taki pracownik mysli sobie: "ide na swoje".

    Skoro sam zarabiam na tego wrednego pracodawce 8200 zlotych brutto to sobie
    zarobie to sam.

    I pozniej kraza po sieci opinie typu "ten wredny pracodawca mnie
    wykorzystuje bo ja robie ze on wystawia fakture na 8000 zlotych a ja z tego
    mam tylko 2000". Pracownik pojecia nie ma ile kosztuje jego utrzymanie.

    A co do marzy to w handlu marza 30% jest powszechna ale bardzo zalezy to od
    towaru.

    Icek