  • Data: 2010-01-24 13:23:24
    Temat: Re: Kombinujcie... by zylo sie lepiej
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak doliczysz, ze pracodawca musi na tym zarobic, musi miec tez na koszty
    > stale (sklep, magazyn, komputery, media), musi miec rezerwe na gorsze dni
    > wyjdzie, ze towarow musisz sprzedawac za 2 miliony rocznie.
    >
    > Nie ma w polsce warunkow aby ludzie zarabiali na kasie po 4000 zlotych bo
    > pracodawcy na to nie stac.

    Ok, po przeczytaniu nie do konca twoich bzdet zadam pytanie:
    Skoro cenmy w Polsce sa zblizone do cen zachodnich to jak sie polskiemu
    pracodawcy nie oplaca?
    Polskie pensje sa czesto 4-5 krotnie nizsze, kto wiec bierze ta roznce
    skoero ceny mamy podbne?
    Potrafisz to wytlumaczyc?
    Aha i mala uwaga, to pracownik sam sobie oplaca podatek, zus i skladki. Na
    tym polega placa brutto.
    AQle pomijajac to wyjasnij mi ten fenomen roznicy zarobkow przy identycznych
    niomal cenach.